Betaalgemak

Als u inlogt, dan kunt u:

  • uw documenten bekijken en downloaden;
  • gemakkelijk betalen via iDEAL;
  • zelf kiezen of u uw documenten per post of per e-mail wilt ontvangen;
  • de per e-mail verstuurde documenten nog één jaar lang bekijken en downloaden.

Postverzending en iDEAL-betaalservice via Postex
Claeren wil u graag goed van dienst zijn. Wij vinden het dan ook belangrijk om op zoek te gaan naar mogelijkheden om de service voor u te verbeteren, maatwerk te leveren en daarbij ook milieubewuster te werken. Voor het verzenden van de post en de betaling van de factuur vonden wij een oplossing. Uiteraard willen wij dat u onze correspondentie op de wijze ontvangt zoals u dat wilt. Per post of via e-mail. Dit doen wij in nauwe samenwerking met Postex. Dit geldt ook voor de mogelijkheid om de factuur via iDEAL te betalen in een beveiligde omgeving.

Vragen?
Hieronder staan de meest gestelde vragen. Twijfelt u aan de echtheid van de poststukken of heeft u nog vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op. Wij zijn u graag van dienst. U kunt ons op werkdagen bereiken van 08.30 uur tot 17.00 uur via telefoonnummer 073 – 303 30 00.

Wat verandert er?

Vroeg u uw verzekering digitaal aan of gaf u uw e-mailadres aan ons door? Dan ontvangt u alle correspondentie, zoals brieven, polissen en facturen digitaal. Als wij geen e-mailadres van u hebben, verandert er niets. U ontvangt nog steeds de correspondentie per post. Bij het aan u toegezonden poststuk ontvangt u ook een unieke (tijdelijke) code om de correspondentie ook digitaal te bekijken.

Wilt u uw post voortaan per e-mail ontvangen? Dan kan. Via de unieke code op het voorloopblad logt u in en kunt u aangeven dat u uw post per e-mail wilt ontvangen.

Wie is Postex?

Postex is een bedrijf dat al jaren deze dienstverlening aanbiedt. Postex verzendt onze poststukken. Dit is traditionele en digitale post. Zij biedt u ook een iDEAL-betaalservice aan. Postex hanteert strikte privacy- en veiligheidsvoorwaarden en behandelt uw gegevens zorgvuldig. Postex vraagt nooit om inloggegevens of wachtwoorden. Geef deze ook nooit aan derden! Meer informatie vindt u op de site www.postex.com.

Kan ik veilig betalen via Postex?

Ja, u kunt veilig betalen. Postex heeft een beveiligde omgeving (zie groen slotje in de url).

De iDEAL-betaling lukt niet

Het kan zijn dat u tijdens het uitvoeren van de betaling op de button “Vorige” klikte. In dat geval stopt de betaling. Na 30 minuten wordt de betaalmogelijkheid weer vrijgegeven en kunt u het opnieuw proberen.